دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز

دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز-عظیمی

دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز

دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز-عظیمی

نمایندگی دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز-عظیمی09174935800

بهترین فیلتر‌های تصفیه آب خانگی در شیراز

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۵۲ ب.ظ


پیشنهاد می‌شود در صورتی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید، حتماً از مراکزی دستگاه را خریداری کنید که بعداً در تأمین قطعات و فیلترهای دستگاه با مشکل مواجه نشوید. زیرا فیلترهای دستگاه بسته به نوع فیلتر باید پس از چند ماه تعویض شوند؛ در صورتی که محصول را از وارد کنندگان معتبر خریداری کنید، در تأمین قطعات مشکلی پیدا نخواهید کرد.

بهترین فیلتر‌های تصفیه آب خانگی
 
دستگاه‌های تصفیه آب خانگی انواع مختلفی دارند و از سه مرحله‌ای تا هشت مرحله‌ای را شامل می‌شوند. به طور کلی انواع فیلترهایی که در دستگاه تصفیه آب مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از: فیلتر پلی پروپیلن، فیلتر کربن پودری، فیلتر کربن بلاک، غشای ممبران، فیلتر کربن خطی، فیلتر مواد معدنی، فیلتر آلکالاین و فیلتر فرابنفش (UV). فیلتر پلی پروپیلن برای دفع آلاینده‌های فیزیکی آب است؛ این فیلتر گل و لای موجود در آب را از بین می‌برد و شن و ماسه و آلودگی‌های معلق در آب را از آن جدا می‌سازد.
فیلترهای کربن پودری و کربن بلاک نیز دارای پوسته ای سفید رنگ از جنس پوسته نارگیل هستند که اولی کلر، ترکیبات آلی، رنگ، طعم و بوی نامطبوع آب را از بین می‌برد و دومی عملکرد فیلتر را تکمیل نموده و مواد شیمیایی موجود در آب را حذف می‌کند. غشای ممبران نیز کار از بین بردن آلودگی‌های میکروبی، نیترات، نیتریت، فلزات سنگین و سایر ناخالصی‌های موجود در آب را بر عهده دارد. این غشا همچنین سختی مضر آب را از بین می‌برد؛ این سختی در حقیقت همان رسوباتی هستند که در دیواره کتری دیده می‌شوند و گاه آب را شور می‌کنند. کار فیلتر کربن خطی بهتر کردن طعم، بو و مزه آب است.
فیلتر مواد معدنی باعث حفظ املاح مورد نیاز بدن از جمله منیزیم، کلسیم و... در آب می‌شود؛ در حقیقت این فیلتر املاح مفیدی را که در مراحل قبلی از آب جدا شده بودند، به آب برمی‌گرداند و آن را برای سلامتی مفید می‌سازد. فیلتر قلیایی نیز با قلیایی نمودن آب بیماری‌هایی مانند قند، چربی و مشکلات گوارشی و بی حالی را کاهش می‌دهد. در نهایت فیلتر فرابنفش نیز میکروب‌ها و باکتری‌ها و انواع ویروس‌ها را از بین می‌برد و هیچ‌گونه ارگانیسم زنده‌ای را در آب باقی نمی‌گذارد.
پیشنهاد می‌شود در صورتی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید، حتماً از مراکزی دستگاه را خریداری کنید که بعداً در تأمین قطعات و فیلترهای دستگاه با مشکل مواجه نشوید. زیرا فیلترهای دستگاه بسته به نوع فیلتر باید پس از چند ماه تعویض شوند؛ در صورتی که محصول را از وارد کنندگان معتبر خریداری کنید، در تأمین قطعات مشکلی پیدا نخواهید کرد.

شرکت سعی براین داشته است که قیمت راپایین ترین حدممکن نگاه دارد.باتوجه به استفاده ازبهترین قطعات اروپایی
برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ما  مراجعه فرمایید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در اینستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.


شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

جهت استفاده از خدمات فروش قیمت تعمیرات و فیلتر انواع تصفیه آب خانگی و انواع برند های دیگر در شیراز و سراسر استان فارس می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اردکان (سپیدان) – مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسنی (نورآباد ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائمیه ) خرم بید ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت (داراب)- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر
ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
 آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • دستگاه تصفیه آب در شیراز

بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی