دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز

دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز-عظیمی

دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز

دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز-عظیمی

نمایندگی دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز-عظیمی09174935800

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹ ق.ظ


راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی


 موارد مهمی که باید در خرید دستگاه تصفیه آب به آن دقت داشته باشید در این مقاله به طور کامل بررسی شدند. تنها چیزی که باقی مانده است اطمینان از اصل بودن دستگاه است. متاسفانه اخیرا دستگاه‌های تقلبی و مونتاژ شده با نام برندهای معروف به فروش می‌رسند. این دستگاه‌ها بی‌کیفیت هستند و هیچگونه ضمانتی برای کارکرد صحیح آن‌ها وجود ندارد.
از این جهت باید دقت داشته باشید و حتما به نکات ریز و جزئی در تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل و تقلبی دقت کنید. برخی از این موارد در ادامه گفته شده‌اند.
اولین و مهم‌ترین چیزی که باید توجه داشته باشید خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آب خانگی است. برخی دستگاه‌هایی که در ایران به فروش می‌رسند با اینکه آرم و لوگو شرکت را دارند اما مونتاژ شده هستند و اورجینال نیستند. اگر از یک نمایندگی معتبر خرید کنید از کیفیت دستگاه مطمئن می‌شوید و با خیال راحت دستگاه را خریداری و استفاده می‌کنید.
به تمام آرم‌ها، لوگوها و نوشته‌های آن توجه کنید. دستگاه‌های اصل هیچگونه غلط املایی یا نوشتاری روی بدنه ندارند. در وهله‌ی اول باید کیفیت مقطع‌ها و قطعات دستگاه را بررسی کنید. اگر می‌بینید این دستگاه‌ها از نظر کیفیت مناسب نیستند. روی بدنه‌ی آن‌ها جای لکه و خط و خراش وجود دارد قطعا دستگاه اصل نیستند

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • دستگاه تصفیه آب در شیراز

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی