دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز

دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز-عظیمی

دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز

دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز-عظیمی

نمایندگی دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز-عظیمی09174935800

نصب فروش فیلتر مینرال تصفیه آب در شیراز

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۲۱ ب.ظ


فیلتر مینرال تصفیه آب 


تا این مرحله تمامی فیلتر‌ها وظیفه جداسازی ناخالصیها و مواد مضر را ار آب داشته‌اند ولی در این مرحله یعنی در فیلتر مینرال هیچ عاملی از آب حذف نشده، بلکه مواد معدنی به آب افزوده می‌شود.
هدف از دستگاه تصفیه آب جدا کردن ناخالصی‌ها از آب بوده است پس افزودن مواد معدنی به چه منظور است؟
در پاسخ باید مجدداً برگردیم به عملکرد فیلتر ممبران، همانطور که گفتیم فیلتر ممبران تمام ذرات بزرگتر از ۰٫۰۰۰۱ میکرون را از آب جدا میکند این بدین معناست که تمام ذرات یعنی هم ذرات مضر مانند نیترات و … و هم مواد معدنی مفید و لازم برای بدن ما از جمله کلسیم و منیزیوم را از آب حذف میکند و حذف مواد مفید برای ما ضرر دارد، لذا فیلتر مینرال در مدار و در مرحله فیلتر مینرال قرار میگیرد که مواد اصلی از جمله کلسیم و منیزیوم را به آب شرب ما اضافه کند تا بدن دچار کمبود و مشکل نشود. به عبارت ساده‌تر در دستگاه تصفیه اسمز معکوس تمام مواد ناخالص آب (مفید و مضر) را میگیریم، سپس به صورت کنترل شده و آگاهانه املاح مفید را به آب می‌افزاییم.

طول عمر این فیلتر تصفیه آب به طور معمول بین  ۸ ماه الی ۱ سال است و این فیلتر نیز مانند فیلتر کربن اکتیو در مدار آبی به صورت In Line نصب میگردد.


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • دستگاه تصفیه آب در شیراز

نصب فروش فیلتر مینرال تصفیه آب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی